REGULAMIN sklepu internetowego wyprawki.pl


1.Sposób zamawiania towaru
2.Formy płatności
3.Dostawa i cennik
4.Czas realizacji zamówienia
5.Modyfikacja zamówień
6.Gwarancje
7.Reklamacje i zwroty
8.Wyprzedaże

9. Postanowienia końcowe

Postanowienia ogólne

Sklep Internetowy "wyprawki.pl" działający pod adresem www.wyprawki.pl, prowadzony jest przez ADI Elżbieta Busz z siedzibą w Warszawie, ul. Ciołka 15 na podstawie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydanego przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy pod numerem 306622 . NIP:  522-005-22-43. Regon: 002181141 zwany dalej wyprawki.pl.

Wszystkie ceny podawane w sklepie wyprawki.pl są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.


1. Sposób zamawiania towaru do góry

Zamówienie można złożyć poprzez stronę www.wyprawki.pl, e-mail, telefon (022-877-49-75). Bezpośrednio po złożeniu zamówienia przez stronę www.wyprawki.pl dostaniesz mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.

W przypadku zamówień składanych po raz pierwszy pracownik sklepu może prosić telefonicznie lub mailowo o potwierdzenie złożonego zamówienia.

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub na życzenie faktura.


2. Formy płatności do góry

Sklep internetowy wyprawki.pl akceptuje następujące formy płatności:

przelew na konto firmy
mTransfer
za pobraniem
gotówka lub karta płatnicza- tylko w przypadku, gdy odbierasz towar w siedzibie firmy.



3. Dostawa i cennik do góry

Sklep oferuje 2 sposoby realizacji zamówienia:

przesyłka kurierska
odbiór osobisty w sklepie firmowym (ul. Ciołka 15, Warszawa)

W cenie przesyłki kurierskiej wliczone jest ubezpieczenie.

Do przesyłki dodawana jest pisemna informacja wymagana przy zawieraniu umowy na odległość.

Każda z naszych przesyłek zostaje oklejona taśmą firmową z nazwą www.wyprawki.pl.

Wzór taśmy firmowej znajduje się poniżej:

Wzór taśmy

 

Cennik przesyłek:

DLA PRZESYŁKI KURIERSKIEJ NA TERENIE POLSKI

Wartość Zamówienia Koszt przesyłki
Koszt przesyłki pobraniowej
Zamówienie do 300 zł 13,-zł 18,-zł
Zamówienie powyżej 300 zł 0,-zł 0,-zł


Przesyłek za granicę nie wysyłamy za pobraniem. Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie.

Aktualny cennik wysłania przesyłką kurierską jednej paczki do 30kg za granicę znajdziesz tutaj

 


4. Czas realizacji i dostawy do góry

Deklarowany przez przewoźników czas dostawy w Polsce:

firma kurierska - przewidywany czas dostawy, 1 dzień roboczy

Realizacja zamówienia w sklepie zazwyczaj nie przekracza 3 dni roboczych. W przypadku produktów niedostępnych w chwili zamówienia przedstawiciel firmy skontaktuje się z Państwem w celu uzgodnienia terminu dostawy.

Zamówienia złożone w piątek po południu i weekend zostają przyjęte do realizacji w poniedziałek.




5. Modyfikacja zamówień do góry

W sklepie internetowym wyprawki.pl masz możliwość dokonywania zmian i modyfikacji zamówień.

W sprawie zmian i modyfikacji zamówień polecamy kontakt telefoniczny z nasza firmą. Jest to najszybsza droga kontaktu z nami, zwłaszcza w naglących sytuacjach.

 


6. Gwarancje do góry

Produkty oferowane w sklepie internetowym wyprawki.pl są fabrycznie nowe i z legalnego źródła.

Do większości artykułów dołączamy karty gwarancyjne producentów lub importerów. Możesz skorzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta). Większość gwarancji posiada opcję "door to door"

 

 

7. Reklamacje i zwroty do góry

Zwroty:

Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając pisemne oświadczenie  w terminie 14 dni, liczonym od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dla ułatwienia udostępniamy formularz zwrotu towaru, który możesz przesłać listownie na adres siedziby sklepu (ADI Elżbieta Busz ul. Ciołka 15, 01-445 Warszawa) lub mailem sklep@wyprawki.pl. Na ten sam adres należy dokonać zwrotu zakupionych produktów.

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania towaru do wysokości 13,- zł.

 

Reklamacje związana z dostawą:

W przypadku, gdy nie otrzymasz paczki w ciągu 2 dni roboczych od dnia wysłania przesyłki kurierskiej, podejmujemy działania w celu wyjaśniania zaistniałego problemu.



Reklamacje:

Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem sklep@wyprawki.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

  2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

  4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sklep wyprawki.pl zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Odpowiedź na reklamację wysyłana będzie na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

W przypadku reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z naszą firmą. Możesz skorzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta) bez konieczności naszego pośrednictwa. Pozwala to na istotne zaoszczędzenie Twojego czasu. Jeżeli koszt wysłania do nas reklamowanego towaru przekroczyłby kwotę 13 zł prosimy o kontakt w celu uzgodnienia sposobu dostawy.

Adres do wysłania reklamowanego produktu: ADI Elżbieta Busz, ul. Ciołka 15, 01-445 Warszawa.

Dla ułatwienia do zgłoszenia reklamacji udostępniamy formularz reklamacji towaru.

Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego rozpatrzenia reklamacji i dochodzeniach roszczeń. Konsument może skorzystać z polubownego rozwiązania sporów drogą elektroniczną np. za pomocą unijnej platformy internetowej ODR pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

8. Wyprzedaże do góry


W naszym sklepie regularnie prowadzimy wyprzedaże dotyczące końcówek kolekcji lub wyprzedaże posezonowe.

Wyprzedajemy także towary lekko uszkodzone. Towary te mogą posiadać zabrudzone pudełka lub inne wady.  Przy każdym produkcie będzie podany dokładny opis ewentualnych niedoskonałości.

 

9. Postanowienia końcowe do góry

Wyprawki.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”. Zgloszenie do GIODO nr 009323/2013, numer księgi 129461.

Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Masz prawo wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail: sklep@wyprawki.pl

Autoryzacja elektronicznych form płatności odbywa się na stronach internetowych banku.  Dane dotyczące numeru karty płatniczej i rachunku bankowego, nie są znane wyprawki.pl.

Sklep zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w treści niniejszego Regulaminu. Klienta, który zawarł wcześniej umowę obowiązuje regulamin, który był na dzień zawarcia umowy, ale ma prawo do realizacji umowy na podstawie nowego regulaminu jeśli uzna, że jest dla niego korzystniejszy. W tym przypadku wymagane jest poinformowanie wyprawki.pl w dowolnie wybranej przez klienta formie.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Nowy regulamin obowiązuje od 08.01.2016

Sklepy internetowe cStore